"Modna religija" za prave sladokusce

28. 4. 2016 // Moda / Novosti

Britanska znamka Religion, ki jo spoznate po logotipu lobanje in androgenem rock'n'roll slogu, v svetu velja za pravo modno poslastico, saj povezuje kultno glasbo, glasbene muze in bogato britansko dediščino. "Modni religiji", ki jo pri nas zastopa le modna hiša Ikona, se ne morejo upreti niti modne ikone Agyness Deyn, Rihanna, Rita Ora in Michael Fassbender.

Za znamko Religion stoji dansko dekle Mette Peterson. Kreativna direktorica že dvajset let živi v britanski prestolnici in s svojo ekipo mladih kreativcev, starih med 23 in 32 let, ustvarja sodobne modne trende nove generacije, za katere jemlje navdih vsepovsod - v liričnih citatih, glasbenih muzah in bogati britanski dediščini, še najbolj v vzhodnem Londonu na ulici East End, kjer je tudi sedež znamke Religion. Vsi ti elementi omogočajo razvoj močne komercialne blagovne znamke, ki združuje DNK blagovne znamke s tehnikami, kot so krpanje, barvanje "tie-dye" in kemijski proces za raztapljanje vlaken "burnout".

Zgodba znamke Religion se je pričela v zgodnjih 90-ih letih in svoje korenine pognala v zgodnji klubski kulturi, ko je bila glasba navdahnjena s kemijo in so bila prepričanja javno izražena na majicah. Razvita je bila kot nišna znamka s široko paleto T-majic, oblikovalske tehnike, trendi in in pranja, ki vplivajo na videz materialov, pa so Religionu dala drugo privlačnost - na videz obrabljena oblačila z drznim rock pridihom so postala za modne fanatike nepogrešljiva, kar je zahtevalo širjenje ponudbe na dodatke, obutev in parfume. Najdemo jo na petih celinah, v Sloveniji pa jo zastopa le modna hiša Ikona na Mestnem trgu v Ljubljani.

PR

modna_his_a_ikona_religion.jpgmodna_his_a_ikona_religion_2.jpgmodna_his_a_ikona_religion_1.jpg