Kolekcija ličil Claudia Schiffer navdušila lepotne navdušenke

16. 9. 2017 // Scena / Dogodki

Claudia Schiffer v letošnjem letu obeležuje zavidljivih 30 let delovanja v svetu mode in lepote. Obletnico je oplemenitila s posebnim projektom – prestižno kolekcijo ličil Claudia Schiffer Make Up for Artdeco. Podjetje Domina Activa, generalni zastopnik znamke Artdeco za Slovenijo jo je predstavilo v trendovskem prostoru Panorama stara pošta v Kranju.

‘Pridružite se nam ob odstiranju tančice lepotnih skrivnosti ene izmed najbolj prepoznavnih in zaželenih lepotnih ikon našega časa.’, je bilo zapisano v vabilu. Skozi odstiranje tančice je predstavnike medijev, blogerje, znane osebnosti in poslovne parterje popeljala voditeljica Manja Stević, tudi sama velika oboževalka kozmetike in modna navdušenka.

Damam so pred vstopom v prostor frizerke čez obraz nadele skrivnostno tančico, enako kot jo na oglasu za kolekcjo nosi Claudia Schiffer. Povabljenci so, ob kozarcu penine na prenovljeni terasi z dih jemajočim razgledom, prisluhnili harfistu Janu Gorjancu, nato pa se odpravili v prostor na predstavitev kolekcije. Sledilo je prijetno druženje ob izbranih prigrizkih in vidno navdušenje nad izdelki. Kolekcija Claudia Schiffer Make Up bo v Sloveniji z oktobrom na voljo ekskluzivno v drogerijah Müller.

Razloge za uspeh znamke Artdeco in načrte s kolekcijo Claudia Schiffer Make Up v Sloveniji je zbranim zaupala Neli Zovko, vodja marketinga in prodaje za blagovno znamko Artdeco:

“S kolekcijo Claudia Schiffer Make Up je Artdeco želel približati prestiž našim zvestim in bodočim uporabnicam. Pri Artdeco smo vedno veseli novih izzivov in ponosna sem, da je Slovenija ena od skrbno izbranih petnajstih držav, kjer bo na voljo ta prestižna kolekcija. Pri Artdecoju si štejemo v čast da smo del te uspešne zgodbe.“

V. J.

Foto: Artdeco Slovenija

artdeco_claudia_dogodek0074.jpgoditeljica dogodka Manja Stević, Danica Lovenjak in Neli Zovko, vodja marketinga in prodaje za blagovno znamko Artdecoartdeco_claudia_dogodek0020.jpgIzbrane dobrote