Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, 2. dan

24. 10. 2016 // Scena / Dogodki

Ljubljana in Cankarjev dom sta bila včeraj zvečer ponovno v vzdušju mode, veselega druženja in vrhunskih modnih revij. Drugi dan premium mednarodnega tedna mode se je predstavilo šest modnih oblikovalcev, ki so se tokrat premierno lahko odločili med prikazovanjem kolekcij jesen/zima 2016 in pomlad/poletje 2017. Poglede publike in fotografov so pritegnili MÊHLÊ, Natasa Persuh, D'Alpaos, AKULTURA, Dajana Ljubičič in Sofia Nogard. Modne revije so k obisku Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana pritegnile izjemno število modno osveščenih obiskovalcev, ki so v Cankarjevem domu uživali v ustvarjalnih presežkih in izjemnih kolekcijah.

MÊHLÊ

Oblikovalski dvojec slovenskega porekla s sedežem v Londonu se ponaša z dovršeno estetiko tradicionalne krojaške izdelave ter uporabo tehnično inovativnih materialov. S svojimi čistimi, sproščenimi a trajnostnimi silhuetami puščata modna oblikovalka Maja Mehle in vizualni umetnik Miha Fabio Kalan močan pečat tako na slovenskih kot tudi na tujih tleh.

Natasa Persuh

Nataša Peršuh, ki je podiplomski študij opravila v Franciji na prestižnem inštitutu Institut Francais de la Mode, sodi med najvidnejše ustvarjalce slovenskega modnega oblikovanja pri nas. Navdih za svoje oblikovanje najde v uličnem stilu modnih metropol, v aktualnem kulturnem in umetniškem dogajanju, v filmih in zgodovini. Inspirira jo fuzija vsakdanjih obveznosti in zahtev sodobnega časa po gibanju in funkcionalnosti v kombinaciji s principi visoke mode ter maloserijske unikatnosti.

D'Alpaos

D'Alpaos je italijanska znamka oblačil, katere začetki so bili usmerjeni v oblikovanje unisex mode ter eksperimentiranje s formo in materiali. Namen znamke je ustvarjati oblačila, ki niso pogojena glede na spol. Vsako sezono prihaja nova kolekcija, katere zasnova ne temelji na trenutnih trendih v industriji, pač pa na avtonomnosti in lastni domišljiji.

AKULTURA

Alenka Globočnik Fabjan je domača modna oblikovalka, ki v svojih kolekcijah išče drugačne, a še vedno nosljive rešitve, s pridihom avantgardnosti. Ob kontrastnih materialih je blagovna znamka prepoznana po asimetričnih in čistih linijah. Oblačila odstopajo od klasičnih in s kreativnimi idejami poskušajo preseči togo uporabnost.

Dajana Ljubičić

Dajana Ljubičić pravi, da je dizajn zanjo sinonim za pametne rešitve, ki slonijo na dobrem konceptu. Sama je ena tistih oblikovalk, ki je forma ne omejuje, s svojim minimalističnim pristopom pa daje pečat slovenskemu modnemu prostoru.

Sofia Nogard

Koncept blagovne znamke SOFIA NOGARD, pod katero se od leta 2012 podpisujeta modna oblikovalca Boštjan Mljač in Mija Curk, je “brezčasna arhaičnost”. Vzdušje slovenske kulture in tradicije re-interpretirata na sodoben način, predvsem prek novih materialov, oblik, barvnih kombinacij, krojev, tudi uporabnosti.

V nadaljevanju preverite ožji izbor kreacij z drugega dne #MBFWLJ ...

P. s. spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter.

V. J.

Foto: Iztok Kurnik, Jani Ugrin / MBFWLJ

mehle3.jpgmehle.jpgMÊHLÊ