Slavnostno odprtje prenovljene trgovine Sens

5. 2. 2016 // Scena / Dogodki

Slovenska blagovna znamka Sens, ki se ukvarja izključno z moško modo, letos praznuje 22 let. Ob tej priložnosti se predstavlja v povsem novi podobi – s prenovljeno trgovino, spremenjeno celostno grafično podobo, le nekaj je ostalo enako: še vedno ima v ponudbi vrhunska oblačila.

»V Sensu lahko oblečemo in uredimo prav vsakega moškega, za vsako priložnost, tudi najbolj slovesno, ne glede na njegovo postavo,« je ob slavnostnem odprtju prenovljene trgovine Sens v stavbi Diamant poudarila direktorica in lastnica Sensa Zlata Zavašnik, ki je že 22 let, kolikor slavi njena blagovna znamka, tudi oblikovalka vseh oblačil pod blagovno znamko Sens.

Resničnost njenih besed je le nekaj minut pozneje potrdilo kar nekaj znanih Slovencev, ki so pod taktirko Jurija Zrneca predstavili nove trende moških oblačil in dress code oziroma zapovedi oblačenja. Priložnostnim manekenom Tinu Vodopivcu, Roku Ferengji, Bojanu Emeršiču in Andreju Šifrerju so družbo delali pravi manekeni, ki imajo za seboj že kar nekaj kilometrine tudi na mednarodnih modnih pistah. Med njimi sta bila Matjaž Kumelj in Luka Mulec, ki se je pred nekaj dnevi vrnil iz Milana, kjer je na modni reviji predstavljal blagovno znamko Versace.

V ponudbi nove trgovine so še zanimivi modni dodatki domačih oblikovalcev, kot so leseni metuljčki, lesene kravate, denarnice in manšetni gumbi. Moški lahko izbirajo tudi med modnimi in svečanimi čevlji, ki jih že od leta 1945 izdeluje italijansko družinsko podjetje. Z novo trgovino so seveda prišla nova sodelovanja in Zlata Zavašnik se je v želji, da bi moškim zagotovila še večjo izbiro, tudi klasičnih moških oblek, odločila za sodelovanje z nemško blagovno znamko Baumler.

e8ca18d7-f7ba-4dbe-86ba-9483ca38b293.jpgunnamed.jpg