5 nasvetov za dobro počutje med prazniki

19. 12. 2019 // Wellness / Mind & spirit

Približujejo se prazniki, kar poleg veselega druženja, dobre hrane in izmenjave daril pomeni tudi veliko mero stresa. Poskrbite, da boste sami tokrat med tistimi, ki jim nič ne bo prišlo do živega - za to pa lahko poskrbite s skrbjo zase. Pa preverimo, kako lahko že zdaj poskrbite za svoje dobre počutje med (stresnimi) prazniki.

Uživajte v trenutku

Prazniki so namenjeni kakovostnemu preživljanju časa z družino in prijatelji. V sodobnem svetu je težko biti resnično navžoč, prazniki pa so idealen čas za vadbo te veščine. Božiča ne preživite prilepljeni na zaslone, ampak se ponovno povežite z ljudmi, ki so res pomembni v vašem življenju.

Hidracija

Mastna in težka hrana ter prevelika količina alkohola terjajo davek v obliki odvečnih kilogramov, glavobolov in vsesplošnega slabega počutja. Če se pregreham v prazničnem času ne želite odpovedati, poskbite vsaj za zadostno hidracijo. Že zjutraj na tešče spijte kozarec vode in s hidracijo nadaljujte čez ves dan.

Sprostite se

Ne skrbite, če doma ni vse popolno. Vašim najdražjim bodo prazniki ostali v lepšem spominu, če boste enkrat za spremembo sproščeni - pa tudi, če omaka ne bo popolna in če darila ne bodo zavita profesionalno. Ste že pomislili na globoko dihanje in meditacijo? Med prazniki vam jo še kako priporočamo!

Nadgradnja receptov

Prazniki so sinonim za hrano. Svetujemo se, da se pri kuhi in uživanju le-te držite pravila 80-20. Za Božič resnično uživajte, naj pa se ta uživancija ne raztegne kar vse do novega leta. Poleg tega lahko prilagodite tudi tradicionane recepte tako, da bodo vsebovali manj maščob, soli in sladkorja. Na spletu je ogromno receptov, s pomočjo katerih lahko pripravimo okusno in zdravo božično večerjo.

Rekreacija

Med prazniki se za spremembo ne zakotalite na kavč, ampak se z družino podajte na zasnežene strmine. Če ne smučate, se s sankami odpravite na najbližji hrib ali pa si izposodite smuči za tek na smučeh.

V. J.

Foto: Heavenlynn Healthy

1.jpg