7 nasvetov za hitrejši metabolizem in bolj uspešno hujšanje

29. 10. 2019 // Wellness / Telo

Pri izgubljanju telesne teže pozabite na škodljive jo-jo diete in stradanje. Že vrabci na strehah vendar čivkajo, da s prestrogimi dietami ne bomo nikoli dosegle idealne telesne teže. Vsaj ne dolgoročno! Če bi se rade enkrat za vselej počutile dobro v svojem telesu, preverite teh 7 učinkovitih trikov za hujšanje, ki delujejo in pri tem ne ogrožajo vašega zdravja!

1. Recite ne strogim dietam

Ne nasedajte 'inovativnim' dietam, tabletam za hujšanje in podobnim 'hitom'. Zdrava prehrana, telesna aktivnost in disciplina so najbolj pomembni pri doseganju idealne telesne teže!

2. Prelisičite svoje telo

Ko hujšate, pazite, da telo sem ter tja prelisičite z vnosom večjega števila kalorij, saj bo le tako ponovno zagnalo upočasnjen metabolizem. Ko hujšamo se telo namreč ščasoma navadi na manjše število kalorij in posledično prične kopičiti 'zaloge' za hude čase! Tega pa zagotovo nočemo!

4. Pozabite na velike krožnike

Pred obrokom popijte kozarec vode, hrano pa servirajte na majhnem krožniku, zaradi katerega boste imeli občutek, da ste pojedli večji obrok.

5. Ohladite spalnico

V spalnici vzdržujte nižjo temperaturo. Za vsako stopinjo manj namreč telo porabi dodatnih 50 kalorij! Idealna temperatura prostora je 20 stopinj.

6. Voda je vedno rešitev

Popijte od 8 do 12 kozarcev vode na dan. To bo izničilo napihnjenost, utišalo potrebo po hrani in pospešilo metabolizem.

7. Počivajte

Ja, prav ste prebrale. ženske, ki dovolj spijo, večinoma nimajo prekomerne teže, saj ne občutijo tolikšnega upada energije in napadov lakote.

V. J.

Foto: Allwomenstalk

1.jpg