Vrtno pohištvo, ki ga navdihuje narava – ste že slišali za hotele za žuželke?


Žuželke so eden ključnih dejavnikov pri ohranjanju pestrosti flore in favne ter ravnovesja življenja v naravi, od njih pa je po ocenah odvisen vsak tretji grižljaj, ki ga zaužijemo. Na žalost pa je proces urbanizacije po vsem svetu ogrozil njihov obstoj. Da bi rešili dolgoletni problem izginjanja naravnih habitatov te vrste, je JYSK v svojo ponudbo vključil tako imenovane hotele za žuželke. Ta izdelek, zelo pomemben za naš ekosistem, je bil z novim vrtnim pohištvom in dekoracijami predstavljen v gozdnem okolju hrvaške prestolnice na dogodku »Feel Scandinavia«, ki ga je organiziral JYSK.

Poleg tega so bile predstavljene tudi nove vrtne garniture in izdelki s certifikatom FSC za ustvarjanje poletne oaze. Podjetje je napovedalo tudi prihod reciklirane vrtne mize iz starih malezijskih hiš in škatel za shranjevanje riža ter druge oblikovalske trende za ureditev eksterierja, ki jih navdihuje narava. Predstavljeni so bili trije trendi Balance, Grounded in Utopia Spring za prihajajoče toplejše dni, pri katerih je poudarek na bivanju v naravi – in to na skandinavski način.

Po besedah ​​Ana-Marije Slukan, Sales in Marketing Managerke za JYSK Slovenija, Hrvaška, BiH in Srbija, trende navdihujejo Skandinavija, trajnostni življenjski slog in narava ter so odgovor na sodoben svet in nedavne spremembe v vsakdanjem življenju, ki so se zgodile po vsem svetu.

»Obstaja pregovor: »Življenje je sprememba.« In v JYSK-u trdno verjamemo, da je temu tako. Zato verjamemo, da je prihodnost v rešitvah, ki spretno združujejo tehnologijo in trajnost,« je poudarila Slukan.

Zvjezdana Novak, Communications Managerka za JYSK Slovenija, Hrvaška, BiH in Srbija, je poudarila, da je poslanstvo JYSK-a narediti izdelke brezčasne, ko gre za estetiko, funkcionalnost in trajnost.

»Glavna nit, ki nas je vodila pri ustvarjanju novih linij, je bila povezava z majhnimi preprostimi stvarmi, navdih v vsem pa je narava. Z našimi novimi izdelki nagovarjamo posameznike in jih vabimo, da se vprašajo, kaj lahko storijo, da bi vsakdan postal bolj odgovoren in trajnosten. Verjamemo, da lahko s skupnimi močmi prispevamo k bolj zeleni prihodnosti,« je dejala Novakova.

JYSK je ob tej priložnosti gostil številne medije in vplivneže iz Srbije, Hrvaške, Slovenije ter Bosne in Hercegovine ter predstavil novosti v kolekcijah za pomlad in poletje. Dogodka so se udeležili tudi Njegova visokost Ole Frijs-Madsen, veleposlanik Kraljevine Danske na Hrvaškem, ki je poudaril pomen prijateljskih odnosov med Dansko in državami v regiji ter predstavil posebnosti danskega življenjskega sloga.

Dogodki iz preteklosti in pandemija so spremenili potrošniške navade – mnogi so se obrnili k svojemu domu, poiskali v njem udobje in varnost, mir in beg pred stresnimi informacijami, ki so jim izpostavljeni. Tako nastajajo sodobni, popolnoma trajnostni izdelki, ki so idealno združeni z obstoječo ponudbo JYSK-a.

Vesna Kukić Lončarić, Country Managerka za JYSK Slovenija, Hrvaška, BiH in Srbija, je poudarila, da je iskanje novih, bolj funkcionalnih in trajnostnih rešitev postalo nekaj vsakdanjega.

»Svet se hitro spreminja in z vsako poslovno odločitvijo se trudimo slediti in potrjevati tisto, kar JYSK kot podjetje predstavlja. In to so preprostost, inovativnost, skrb za zaposlene, lokalne skupnosti in trajnost,« je dejala Kukić Lončarić.

JYSK v regiji deluje s skupno 145 trgovinami in štirimi spletnimi trgovinami ter nekaj več kot 1350 zaposlenimi. Podjetje združuje edinstven skandinavski dizajn, ki ga navdihujeta narava in preprostost linij, z močnim poudarkom na trajnosti, integrirani v vsak segment poslovanja – ​​od vpliva na preprečevanje podnebnih sprememb in uporabe okolju prijaznih surovin do sistemske skrbi za zaposlene in lokalne skupnosti, v katerih posluje.

jysk_feel_scandinavia_4-1.jpgjysk_feel_scandinavia_2.jpg