Urban Watch: Hrvaška blagovna znamka, ki navdušuje doma in po svetu


Malo je tistih, ki še niso slišali za URBAN WATCH, hrvaško blagovno znamko, ki ima zveste kupce na vseh celinah in katere ime je v vseh jezikih sinonim za edinstvene, kakovostne in minimalistično oblikovane ure.

Zgodba se je začela leta 2010, z vizijo dveh mladih ustvarjalnih duš, ki sta že razmišljali zunaj okvira in s pomočjo novih spletnih tehnologij ter družbenih omrežij postavili temelje ene najuspešnejših majhnih hrvaških blagovnih znamk.

"Da bi praznovali prvih 10 let svojega obstoja, smo se letos odločili za celovit dizajn in poslovno preobrazbo. Naša blagovna znamka je doživela popolno preoblikovanje v skladu z novo poslovno filozofijo in dvema novima kolekcijama, ki se razlikujeta od tistih iz preteklih let.

Največja novost sta imeni kolekcij 2020, s katerima smo vgradili zrno izvirnosti in jih tako povezali s poreklom blagovne znamke, ki je Hrvaška. Tako novi modeli nosijo imena našega edinstvenega mesta na jugu Dalmacije, Dubrovnika, in našega največjega in najlepšega polotoka Istre. Na ta način želimo zbuditi zanimanje za našo državo pri ljudeh z vsega sveta in jih posredno povabiti, da nas obiščejo in se sami prepričajo o lepotah, ki jih lahko najdemo le tukaj.

Nova kampanja je bila posneta v Dubrovniku v sodelovanju z mladimi in perspektivnimi hrvaškimi manekenkami ter fotografi. Verjamemo, da je celotna zgodba tudi majhen prispevek k promociji naše države", so iz URBAN WATCH sporočili, ko smo jih povprašali o ključnih novostih znamke.

V nadaljevanju si oglejte nove modele, ki navdušujejo z brezčasnim dizajnom, tukaj pa pobrskajte po celotni ponudbi URBAN WATCH.

V. J.

Foto: Rina Marcelić

Modeli: Marija Biondić, Helena Biondić

dsc_8297-1-1.jpgdsc_8068-1.jpg