Aeon Athletics praznuje Svetovni dan športa z nepozabnim dogodkom
Včeraj se je v duhu praznovanja Svetovnega dne športa odvijal dogodek, ki je navdušil obiskovalce z bogato ponudbo in nepozabnim vzdušjem. Aeon je pripravil pravo pašo za oči in dušo, saj so obiskovalci lahko uživali v številnih aktivnostih in ekskluzivnih ponudbah.
Dogodek je postregel z norimi popusti in ogledom novih poletnih kolekcij. Prvi del nove spomladanske kolekcije je že na voljo na spletni strani Aeon Athletics. Ustanovitelja znamke, Nastja Možič in Anže Bukovšek, sta prvotno naredila dogodek z mislijo, da na ta način vračata skupnosti Aeon. “Pri Aeonu so skupnost in naše stranke na prvem mestu. Navijamo za njihove male zmage in jih usmerjamo na poti do uspeha”, sta nam zaupala ustanovitelja. Nad obiskom sta izjemno navdušena, sploh nad podporo številnih, ki so pripomogli k uresničitvi dogodka, ki je že tretje leto svojevrstna zgodba o uspehu.
Za vrhunsko vzdušje sta poskrbela DJ Teo Max in voditelj Klemen Kopina. Dogodek je pritegnil rekordno število obiskovalcev. Ti so se lahko osvežili z unikatnimi koktajli Aeon, pripravljenimi posebej za to priložnost, pri čemer so bile kolekcije Aeon vir navdiha. Pop-up shop s kolesom sreče je poskrbel za dodatno popestritev dogodka.
Na dogodku so se predstavile tudi slovenske znamke Equa, Méra Care by Adrijana Dimec, Fit Akademija in številni drugi, kar je dodatno obogatilo ponudbo in prispevalo k uspehu dogodka. Vplivnica in ustanoviteljica Méra Care, Adrijana Dimec, nam je povedala, da so tovrstni dogodki odličen način, da širša javnost spozna produkte, ki povezujejo različne blagovne znamke. Na Aeon dogodku je Adrijana predstavila tudi nov produkt, serum za lase by Méra Care.
Med obiskovalci so bili tudi različni znani obrazi, kot so Patricia Pangeršič, Fiona Čuček, Lara Jerina, Jure Laharnar, ki je prišel z ženo Ano, ter mnogi drugi. Aeonovo praznovanje Svetovnega dne športa je bilo nepozabno doživetje, ki je združilo šport, modo, zabavo in zdrav življenjski slog v eni sami izjemni prireditvi.
Foto: PR