Slovenski modni navdušenci preverili luksuzno kolekcijo Diesel

27. 10. 2018 // Scena / Dogodki

V družbi slovenskih estradnikov, ki prisegajo na Diesel, se je v ljubljanskem Emporiumu odvila ekskluzivna zabava ob lansiranju nove Diesel kampanje Haute Couture jesen/zima 2018. Za glasbene ritme je poskrbel DJ Mike Vale, za personalizacijo Diesel oblačil pa dunajski umetnik Emanuel Jesse.

Diesel je kultna blagovna znamka, ki slovi po drugačnosti in raznolikosti. Prav takšna pa je tudi njihova letošnja kampanja Haute Couture, ki nosi sporočilo ozaveščanja in boja proti sovražnem govoru. Osredotoča se na negativizem s katerim se mnogi, predvsem estradniki, dan za dnem srečujejo na socialnih omrežjih. Kolekcija Haute Couture je tako nastala v sodelovanju z velikimi svetovnimi imeni kot so, Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne in mnogi drugi. Diesel je zbral najbolj žaljive komentarje, ki so jih kdajkoli prejeli na socialnih omrežjih in z njimi ustvaril ekskluzivno kolekcijo Haute Couture.

V nadaljevanju preverite, kako so se slovenski modni navdušenci zabavali na predstavitvi kolekcije z močnim sporočilom!

V. J.

Foto: Zaklop

unnamed_2.jpgPredstavnika Diesla, Tomas Veres Ruzicka in Anna Burgstaller v družbi Tanje Ribičunnamed_1.jpgDunajski umetnik, Emanuel Jesse