Snežne kepe sreče narisale nasmehe na otroške obraze

20. 4. 2021 // Scena / Dogodki

Otroški smeh in upanje na boljši vsakdan, je bilo tudi tokrat gonilo tradicionalne akcije Snežne kepe sreče. Zbrana sredstva so razveselila kar 100 socialno ogroženih družin in že četrto leto zapored pričarala nasmehe na obraze. Pobudnika akcije, družbi Henkel in Mercator, sta vnovič združila moči ter skladno s svojimi vrednotami družbeno odgovornega poslovanja, podprla Zvezo prijateljev mladine Slovenije pri njihovih prizadevanjih, da pomagajo najbolj ranljivim v naši družbi, kar otroci nedvomno so.

Tradicionalna dobrodelna akcija Snežne kepe sreče se je zaključila v začetku letošnjega leta. V njej so sodelovali vsi kupci izdelkov Persil, Silan, Somat, Fa in Schauma v Mercatorjevih prodajalnah, ki so na ta način otrokom iz socialno šibkih družin, za katere skrbi Zveza prijateljev mladine Slovenije, narisali nasmeh na njihove obraze. Izročitev donacije darilnih bonov Zvezi prijateljev mladine Slovenije je tako tudi letos razveselila številne otroke in njihove družine, kar je navsezadnje tudi cilj projekta.

Zveza prijateljev mladine Slovenije se ponaša z več kot šestdesetletno tradicijo in združuje 112 društev prijateljev mladih iz vse Slovenije. Najmlajše že vrsto let razveseljuje s poletnimi in zimskimi počitnicami, štipendirajo študente, številni prostovoljci pa preko posebne telefonske linije nudijo psihološko pomoč.

Foto: PR

»Hvala Henklu in Mercatorju, ki že nekaj let s projektom Snežne kepe omogočata, da naše otroke lahko peljemo na zimovanja. Letos smo zaradi izredne situacije zbrana sredstva, ki smo jih kupci zbirali z nakupom izdelkov Persil, Silan, Somat, Fa in Schauma v Mercatorjevih trgovinah, razdelili v programu Pomoč družinam. Na nas se obrača vse več družin v stiski in sredstev na Mercatorjevih darilnih karticah za nujne življenjske potrebščine so se zelo razveselile,« pove Breda Krašna, generalna sekretarka Zveze prijateljev mladine Slovenije.

V Henklu in Mercatorju s ponosom gledajo na vnovičen uspeh akcije, za kar gre zahvala izjemnemu odzivu kupcev, ki so znova pokazali svoje plemenito srce. »Kupci naših izdelkov v Mercatorjevih prodajalnah so tudi v teh zahtevnih časih ponovno pokazali, da prepoznajo izjemnost našega skupnega projekta ter s tem podprli plemenito delo Zveze prijateljev mladine.Veseli nas, da smo že od vsega začetka del te akcije, ki številnim družinam v stiski prinese vsaj kanček veselja. Hvala Zvezi prijateljev mladine Slovenije za še eno uspešno sodelovanje,« je dejal Borut Ule iz podjetja Henkel Slovenija.

»V Mercatorju radi sodelujemo v projektu Snežne kepe sreče, saj nas povezuje ne le s Henklom kot našim cenjenim dobaviteljem, ampak predvsem z našimi kupci, ki prepoznajo dober namen. Skupaj tako že vrsto let prispevamo za družine, ki se vsake pomoči resnično razveselijo. Četudi se soočamo z novimi izzivi, ne smemo pozabiti na osnovno medsebojno solidarnost in moramo tudi v prihodnje sodelovati in si pomagati. V Mercatorju bomo ostali zvesti tem načelom in ostajamo najboljši sosed,« je poudarila Andreja Bajželj, vodja blagovne skupine v Mercatorju.

snezne_kepe_srece.jpgpredaja_donacije_z_leve_andreja_bajzelj_mercator_-_breda_krasna_zpms_-_jaka_petek_henkel.jpg