Udeležili smo se predstavitve španske znamke nakita UNOde50


Četrtek, 19. maja 2016, si bodo ljubitelji drznega, etno obarvanega, ročno izdelanega dizajnerskega nakita, zagotovo zapomnili, saj je Ljubljano po mednarodni prisotnosti v več kot 40 državah, 100 lastnih trgovinah in na več kot 2500 prodajnih mestih v modnih prestolnicah, kot so Madrid, Barcelona, Milano, Rim, London, Tokio in Moskva, v Modni hiši Ikona na Mestnem trgu premierno obiskala španska znamka UNOde50.

Vpadljivim čarom edinstvenega dizajnerskega nakita so na predstavitvi, na kateri je bil prisoten tudi mednarodni direktor prodaje za znamko UNOde50 Michele Giaconi, podlegle modne urednice, novinarske in blogerke, med drugim tudi voditeljica Manja Plešnar, ki je dogodek zapustila s prvim nakupom in pravim modnim sladkorčkom – zapestnico Wakame, predmetom poželenja številnih včerajšnjih udeleženk dogodka. Slednje so se ob ogledovanju posrebrenega kovinskega nakita, okrašenega s kamni, "choker" ogrlic, "earcuff" uhanov, opaznih in pregibnih prstanov ter drugih izvirnih stvaritvah, ki dopolnijo vsak stil, razvajale z domačimi dobrotami Slovenske hiše.

V nadaljevanju preverite, kako smo se imeli na predstavitvi nakita UNOde50 ...

Foto: PR

28872rgb.jpgunode50_-_ikona_event_73.jpg