Blagovna znamka Mana navdušila s kolekcijo za mlade
Po dvajsetih letih uspešnega delovanja je priljubljena slovenska blagovna znamka Mana včeraj v svoji trgovini v BTC-ju predstavila novo kolekcijo modnih oblačil RED by Mana. Nova linija, ki je namenjena predvsem milenijcem, prinaša preproste, brezčasne kroje in usklajeno paleto barv, ki ponujajo modno in funkcionalno rešitev za vsakodnevne kombinacije.
Filozofija 'manj je več' je vodilo pri oblikovanju kolekcije, ki je zasnovana kot kapsulna garderoba. Ta vključuje ključne modne kose, ki jih je mogoče kombinirati za različne priložnosti in pri tem ohraniti šik ter svež videz.
"Blagovna znamka Mana je v več kot dvajsetih letih postala zvest spremljevalec mnogih družin. Zdaj pa je napočil čas, da nagovorimo tudi mlade generacije, ki imajo na modo svoj značilen pogled," je ob premierni predstavitvi povedal Janez Kavka, izvršni direktor za komercialo pri Metro d.d.
Kolekcija RED by Mana je rezultat dela mlade razvojne skupine oblikovalcev, ki jih navdihujejo urbani stil, strast do ustvarjanja in želja po postavljanju novih smernic v modnem svetu. Oblačila črpajo navdih iz ulične umetnosti, glasbe in mladinske kulture ter združujejo sodobno estetiko z odgovornim pristopom do izbire materialov in proizvodnje. "Oblačila iz kolekcije RED odražajo nov pristop k oblikovanju – čiste linije, brezčasni kroji in subtilni detajli, ki vsak kos naredijo edinstven," je poudarila stilistka Iva Katalenič.
Blagovna znamka RED je razdeljena na dve liniji – Casual in Športno. RED Casual združuje moderno urbano estetiko s funkcionalnostjo, pri čemer so izpostavljeni kakovostni naravni materiali, kot so bombaž, lan in modal. Linija se osredotoča na minimalistične modele brez potiskov ali z diskretnimi vzorci. RED Športna linija pa je zasnovana z mislijo na udobje, vsestranskost in gibljivost, obenem pa ohranja stil z enostavnimi in funkcionalnimi materiali.
Oblačila so na voljo v 38 slovenskih trgovinah in na hrvaškem tržišču, kjer je blagovna znamka RED še posebej izpostavljena v posebnih delih trgovin Mana z edinstvenim interierjem. Blagovna znamka načrtuje nadaljnjo širitev prodajnega programa v prihodnjih mesecih.
PR


