Bili smo na predstavitvi kolekcije s.Oliver Madras Check v Zagrebu

2. 10. 2019 // Scena / Dogodki

s.Oliver je za letošnjo petdeseto obletnico oblikoval ekskluzivno kapsulno kolekcijo Madras Check, ki je navdih poiskala v začetkih znamke – v karo vzorcu.

Kolekcijo so predstavili v SC Galeriji v Zagrebu, ki se je za ta večer obarvala v karo vzorec. Predstavitev kolekcije je potekala v sproščenem in avtentičnem vzdušju, takšnem, kot je znamka s.Oliver, je povedala vodja marketinga Katja Janko Puh, ki je ta večer prevzela vlogo voditeljice.

s.Oliver je svojo zgodbo o uspehu pričel leta 1969. Takrat je lastnik znamke Bernd Freier v nemškem mestu Würzburg odprl butik z imenom Sir Oliver in pričel s prodajo karo srajc. Slovenska zgodba o uspehu s.Oliver se je pričela pred 22-imi leti, leta 1997, prav tako z majhnim butikom v Mariboru. Danes imata S.Oliver Slovenija in hčerinsko hrvaško podjetje v lasti 62 maloprodaj in zaposlujeta kar 400 ljudi.

Predstavitve so se udeležili stilisti, modni uredniki in influencerji iz Sloveniji ter Hrvaške. Mlada glasbena zvezda Nika Turković je večer polepšala s številnimi svetovnimi hiti v live izvedbi. Karo vzorec v novi kolekciji najdemo povsod: na torbah in puloverjih, hlačah in suknjičih ter na bundah, ki se lahko nosijo na obeh straneh – na eni strani je karo vzorec, na drugi pa je bunda enobarvna. Več pa v galeriji!

V. J.

Foto: s.Oliver Slovenija

ana_bacinger_2.jpgAna Bacingerjohn_pavlish.jpgJohn Pavlish