V slovenske restavracije McDonald's prihaja McPlant®
McDonald's v Sloveniji predstavlja McPlant®, inovativen burger z rastlinskim zrezkom, ki so ga ekskluzivno za McDonald's razvili pri Beyond Meat®. Po okusu in videzu gre za tipičen McDonald'sov burger, le da je narejen brez mesa. V vseh restavracijah McDonald's po Sloveniji ga bo mogoče poskusiti od 12. septembra dalje, in sicer v dveh različicah – klasični in sezonski s svežo omako iz avokada.
V McDonald'su so ponovno prisluhnili željam gostov in se odzvali na trend uživanja izdelkov iz rastlinskih beljakovin. To je vodilo k večletnemu razvoju in testiranju idealnih receptur za vse ljubitelje njihovih burgerjev, ki si v ponudbi želijo več rastlinske alternative. Pri tem so se povezali z Beyond Meat, vodilnim svetovnim podjetjem za proizvodnjo izdelkov iz rastlinskih beljakovin.
Srce novega McPlant burgerja je sočen in okusen rastlinski zrezek, narejen na osnovi grahovih beljakovin in riža. Zrezek ne vsebuje umetnih barvil in konzervansov, po videzu in okusu pa se skoraj ne razlikuje od zrezka iz mlete govedine, ki ga dobite v klasičnem McDonald'sovem burgerju.
Burger, ki v prvi vrsti nagovarja fleksitarijance
Kot je pojasnil Maxime Moulin, direktor podjetja ALPE-PANON, ki je nosilec franšize McDonald's v Sloveniji, je »uvedba McPlanta del naše strategije, da gostom sčasoma ponudimo čedalje več alternativ govedini, piščancu ali ribam. McPlant je v prvi vrsti namenjen rastoči skupini fleksitarijancev in vsem, ki uživajo v pravem McDonald'sovem burgerju, a bi radi občasno svoj mesni obrok nadomestili z rastlinskim.«
Kljub temu da je McPlant rastlinska verzija McDonald'sovih najboljših burgerjev, ne nosi oznake vegetarijanske ali veganske prehrane. Originalni McPlant namreč vsebuje tudi nerastlinske sestavine (sir čedar in majonezno omako z vsebnostjo jajc), pri obeh pa obstaja tudi možnost stika z mesom med pripravo v kuhinji. Rastlinski zrezki se namreč pečejo na istem žaru kot mesni izdelki, čeprav ne ob istem času in vedno s čiščenjem plošče žara med peko enih in drugih. »Čeprav je možnost stika izjemno majhna, želimo 100 % stati za svojimi besedami in ostati taki, kot nas naši gostje poznajo – iskreni,« je še dodal Moulin.
Morš probat: Pristna McDonald'sova izkušnja zagotovljena!
McPlant odlikuje bogastvo svežine in okusov, saj se v njem poleg rastlinskega zrezka nahajajo še sir, rezina paradižnika, solata, dve rezini kisle kumarice, sveža rdeča čebula, izvirna omaka, gorčica in kečap. In ker vse skupaj objema ikonični sveže pečeni hlebček s sezamom, sta užitek in pristna McDonald'sova izkušnja zagotovljena. Sočnost odlikuje tudi McPlant avokado, sezonsko različico novega burgerja, ki vsebuje izključno sestavine rastlinskega izvora. V njem sta poleg omake iz svežega avokada in rastlinskega zrezka še rezina paradižnika in hrustljava zelena solata.
»Ko smo McPlant burger z ekipo prvič poskusili, smo bili vsi precej presenečeni. Kampanja s sloganom 'Morš probat', ki spremlja lansiranje McPlanta v Sloveniji, je zato zelo primerna, saj se lahko vsakdo le sam zares prepriča, da je burger z rastlinskim zrezkom enako sočen in polnega okusa kot najbolj priljubljeni klasiki iz naše ponudbe,« je povedal Denis Potočnik, vodja marketinga v podjetju ALPE-PANON.
McPlant bo omejen čas na voljo v vseh restavracijah McDonald's po Sloveniji od 12. septembra 2023. Na začetku, predvidoma do konca januarja, bo na voljo tudi v sezonski različici s svežo omako iz avokada. V podjetju ALPE-PANON bodo namreč razvoj družine izdelkov, ki temeljijo na mesu rastlinskega izvora, prilagajali odzivom potrošnikov in dinamiki trendov na tržišču.
O družbi Beyond Meat
Družba Beyond Meat, Inc. (NASDAQ:BYND) je vodilna svetovna družba na področju proizvodnje mesa rastlinskega izvora. Družba je bila ustanovljena leta 2009. Njeni izdelki nudijo enak okus in teksturo kot meso, pri tem pa imajo določene okoljske prednosti. Njihova obljuba Eat What You Love™ predstavlja trdno prepričanje, da obstaja boljši način prehranjevanja v prihodnosti in da vsaka še tako majhna pozitivna izbira vsakega posameznika lahko pomeni premik v prihodnost, ki si jo želimo. S prehodom na meso rastlinskega izvora se lahko lotimo pomislekov o ohranjanju virov in dobrobiti rejnih živali. Junija 2023 so bili izdelki znamke Beyond Meat na voljo na več kot 190.000 prodajnih mestih in v gostinskih obratih v več kot 75 državah po vsem svetu.
Foto: PR