dm me opogumlja, da postanem #povsemjaz
dm je v 12 državah predstavil novo komunikacijsko kampanjo #povsemjaz, ki izpostavlja človeško plat podjetja in spodbuja posameznike k odkrivanju svoje identitete ter oblikovanju življenja po lastnih željah. Kampanja želi ljudi navdihniti, da presežejo družbena pričakovanja in najdejo pogum za življenje v skladu s seboj.
V današnjem svetu, kjer nas obkrožajo številna pričakovanja in pritisk družbenih omrežij, se pogosto znajdemo v primežu popolnosti. dm s kampanjo vabi ljudi, da razmislijo o teh pričakovanjih, opustijo družbene norme in si ustvarijo prostor za svobodne odločitve. "Vsakdo si zasluži priložnost, da sledi svoji poti brez potrebe po prilagajanju idealom," poudarja Kristjan Jerončič, predstavnik marketinga dm Slovenija.
dm sprejema raznolikost v vseh oblikah in ceni edinstvenost posameznika. "Pri nas niso pomembne zunanje značilnosti, življenjske okoliščine ali način, kako ljudje živijo in ljubijo – pomemben je človek sam," pravi Jerončič. V kampanji nastopajo posamezniki, ki ne ustrezajo idealom oglaševanja, vključno s starejšimi in ljudmi z vidnimi telesnimi omejitvami, saj dm verjame, da nas razlike ne ločujejo, temveč povezujejo in bogatijo.
Kampanja #povsemjaz se osredotoča tudi na zdravje in dobro počutje kot ključ do sprejemanja samega sebe. dm ruši tabuje, zlasti na področju ženskega zdravja, in ustvarja varen prostor za odkrite pogovore. Poleg tega s svojo kozmetično ponudbo spodbuja ljudi, da sprejmejo svoj videz, izrazijo kreativnost in odkrijejo nove plati sebe.
Začetek kampanje so zaznamovali medijski dogodek v ljubljanski Mestni hiši, projekcija na Palači Kresija ter izjemni nastopi Kamikaz in pevke Tjaše Fajdiga. Sledilo bo še mnogo aktivnosti, ki bodo skozi celo leto poudarjale sporočilo o sprejemanju in praznovanju raznolikosti.
PR
Foto: Luka Debevec