Dihalne vaje za pomiritev živcev

17. 9. 2020 // Wellness / Mind & spirit

Te dni se borimo proti stresu in preizkušamo vse možne metode, ki bi morda lahko pomagale tudi vam. Tokrat smo preverili, kakšne dihalne vaje nas najhitreje pomirijo. Pa poglejmo ...

V stresnih situacijah dihamo plitko in kratko, v bistvu skorajda lovimo sapo. V takšnih trenutkih se ustavite in globoko vdihnite. Ugotovili boste, kako zelo vas to v resnici pomirja. Dihalne vaje čudežno lajšajo stres, izvajanje rednega globokega dihanja pa je znanstveno preverjeno enostavna in odlična sprostitvena tehnika.

Začetek

Strokovnjaki pravijo, da mora globoko dihanje prihajati iz trebuha. Naš cilj je pridobiti čim več zraka v pljuča. Ko dihamo iz trebuha, vdihnemo več kisika. In kadar vdihnemo več kisika, se naši možgani umirijo. Med dihalnimi vajami naj vam bo udobno, hrbet naj bo vzravnan. Vaje lahko izvajate tudi leže.

Začnimo

Dihalne vaje izvajamo lažje, če si pri tem izberemo fokusno točko, v katero usmerimo pogled med vajami.

Vaje

Vdihnite in preštejte do štiri, nato pa z izdihom spet štejete do štiri. Vajo lahko večkrat ponovite.

Eno roko položite na prsa, drugo na trebuh. Globoko vdihnite skozi nos in izdihnite skozi usta.

Sedite in zravnajte hrbet. Z desnim palcem zaprite desno nosnico. Globokemu vdihu naj sledi izdih čez levo nosnico - pred tem naj levi palec zakrije levo nosnico. To ponovite vsaj dvajsetkrat.

V. J.

Foto: Unsplash / Darius Bashar

darius-bashar-xmnel_otvws-unsplash.jpg