Aprilska edicija MBFWLJ napoveduje največje število modnih oblikovalcev doslej
Programski in umetniški direktor MBFWLJ Sašo Radovič s svojo ekipo pripravlja doslej največjo edicijo mednarodnega tedna mode. V Ljubljano, natančneje v Marmorno dvorano na Gospodarskem razstavišču, med 4. in 6. aprilom prihaja izbor devetnajstih modnih oblikovalcev in blagovnih znamk iz Slovenije in tujine, ki predstavljajo ustvarjalni vrhunec in se skladajo z vizijo MBFWLJ – modnim navdušencem ponuditi prvovrstno izkušnjo ekskluzivnosti, prestiža in naprednega razmišljanja. Na tridnevnem modnem spektaklu se bodo po najdaljši modni stezi doslej s svojimi #SeeNowBuyNow kolekcijami predstavili; AKULTURA, ATELIER TERRA URBANA, CLICHÉ, D'ALPAOS, DRAŽ, IVANMAN, JSP, KAJA JULIJA HROVAT, MARJETA GROŠELJ, MILICA VUKADINOVIĆ, NATASA PERSUH, TANJA ZORN, TWINS, PETER MOVRIN, SENS, SOFIA NOGARD, SUSNYARA, XENIA DESIGN, YOUNG @ SQUAT.
Kot posebna gostja v Ljubljano premierno prihaja tudi Simonetta Gianfelici. V 80 in 90 letih prejšnjega stoletja je Simonetta Gianfelici prehodila modne piste vseh svetovnih prestolnic za najpomembnejša modna imena kot so Valentino, Thierry Mugler, Vivienne Westwood in Gianfranco Ferrè. Njen obraz je krasil reklamne kampanje znamk kot Gucci in Krizia. Pozirala je za najvidnejša fotografska imena: Michael Comte, Fabrizio Ferri, Ellen Von Unwerth, Paolo Roversi, Peter Lindberg, Jean Baptiste Mondino… Bila je muza in model najslavnejšega fotografa vseh časov Helmuta Newtona. Ustanovila je platformo Who’s On Next?, ki nadarjenim modnim ustvarjalcem ponuja ekskluzivno priložnost za uveljavitev na globalnem tržišču. Simonetta Gianfelici v Ljubljano na povabilo ustvarjalne ekipe MBFWLJ prihaja premierno.
Svojo priložnost na Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana premierno dobiva tudi mlada modna oblikovalka Kaja Julija Hrovat, ki se kot prejemnica lanskoletne nagrade Mercedes-Benz Fashion Award predstavlja s samostojno kolekcijo. Strokovna žirija pod mentorstvom Nataše Peršuh ob tem že pripravlja nagradni natečaj za oktobrsko edicijo MBFWLJ, ki bo poleg predstavitve na MBFWLJ platformi, mednarodnih povezav in denarne nagrade zmagovalcu prinesla tudi možnost komercialnega sodelovanja s priznano modno blagovno znamko.
Spremljajte #MBFWLJ na spletni strani ter družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter, Youtube in Snapchat.
PR
Foto: Jani Ugrin