Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, 3. dan


​Tretji dan premium mednarodnega tedna mode Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana s​o se​ ​na modni brvi predstavil​i Tanja Zorn, Vlada Savić, IVANMAN, SUSNYARA, Cliché in SENS.

Modne revije so k obisku Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana pritegnile precejšnje​ število modnih navdušencev, ki so v Cankarjevem domu uživali ob impresivnih kolekcijah.

Tanja Zorn

Tanja Zorn Grželj verjame v lepoto nepopolnega, zasleduje brezčasno eleganco in opazuje odtise rok. Njene inspiracije prihajajo iz občutenja, ki jih sprožajo ljudje s svojimi hotenji. V svojem raziskovanju išče dediščine preteklosti in jih interpretira v duhu sedanjega časa.

Vlada Savić

Vlada Savić v svoji novi kolekciji za pomlad in poletje 2017 ustvarja atmosfero, v kateri vsi elementi nastajajo kot del ustvarjanja nove modne slike. Kolekcija odraža močno vizijo znamke z geometrijsko formo ter močnimi a ženstvenimi linijami.

IVANMAN

Blagovno znamko IVANMAN, s sedežem v Berlinu, je ustanovil oblikovalec Ivan Mandžukić s ciljem ustvariti kombinacijo klasičnih in avantgardnih oblačil za moške. Modo vidi kot družbeni pojav, jo analizira z dekonstrukcijo, preučuje njene posamezne dele in jih ponovno sestavlja. Kolekcije, kljub nasprotju tkanin, oblik, materialov in barv sledijo fokusu popolnega reza, minimalizma in visoke nosljivosti.

SUSNYARA

Pod modno znamko SUSNYARA se podpisuje Nina Šušnjara, katere ime se že vrsto let pojavlja na slovenski oblikovalski platformi. Njena nova kolekcija govori o ženski. Kot jo poznamo. Z vsem ženstvenim v sebi in z ravno prav moške energije. Da je popolna, na svoj način in po svoje. Odločna, a ne trmasta. Zapeljiva, a ne vulgarna. Sproščena, a ne neukrotljivo podivjana. In zadovoljna. Ker ima še svoj svet. Tam je drugačna. Lahko je divja, razuzdana, trmasta in skrivnostna.

In v tem svetu se imenuje Incognito.

CLICHÉ

Modna znamka Clichė, pod katero se od leta 1991 podpisuje in ustvarja Jelena Pirkmajer, je poleg kakovostnih materialov, individualnosti ter močnih konceptualnih oblik tudi sinonim za ozaveščanje o okoljsko-zavedni modi.

SENS

Zgodba Slovenske blagovne znamke moških oblačil SENS sega v leto 1994. SENS pomeni smisel delovanja in občutek za lepo. Oblikovalka Zlata Zavašnik oblikovanju izdelkov in izboru novih modnih tkanin namenja veliko pozornost, navdih pa črpa v vzorcih novih tkanin, ki jo s svojo teksturo in barvo popeljejo naprej.

V nadaljevanju preverite ožji izbor kreacij z tretjega dne #MBFWLJ ...

P. s. spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter.

V. J.

Foto: Iztok Kurnik, Jani Ugrin / MBFWLJ

1.jpg1-4.jpgTanja Zorn