Ljubljana Well done: Bili smo na predstavitvi malce drugačnega vodiča po Ljubljani
Ljubljana Well done, je naslov projekta-knjige, ki ga to mesto, preplavljeno s turisti in bežnimi mnenji, nujno potrebuje. Je najboljši približek tega, da te v mestu pričakata radoživa prijatelja, ki te peljeta v svoje najljubše prehranjevalne postaje. Prijatelja sta kreativni direktor Marko Miladinović in Borut Kremžar. Dva klasična Ljubljančana z izrazitim občutkom za gurmansko, dobro in fajn.
Knjigo LWD bi hotel imeti vsak turist, ki želi Ljubljano res doživeti in pomazati s kruhom. Ali pa poklepetati s kuharjem, popiti najboljši kozarec in razvajati oko. Po mnenju dveh karizmatičnih lokalcev, Marka in Boruta, ima LWD ambicijo postati prvi urbani vodnik po najboljših restavracijah. 19 restavracij in 8 lokalov je izbranih po preprostem merilu: avtorja se v njih počutita dobro. S svojim imenom in izkušnjami v kreativnih industrijah zagotavljata presežek v kakovosti ponudbe, zabavi, interierju in doživetju.
LWD je neodvisen projekt, ki je predvsem zabaven in sodobno zasnovan vodič. Napisan je v angleškem jeziku, v pripravi pa je tudi slovenska različica. Knjiga se od ostalih tovrstnih virov razlikuje tudi po tem, da ne ocenjuje, saj o izbranih restavracijah ne dvomi, pač pa resnično ponudi izčiščen in svoj nabor “best of” ljubljanskih restavracij. LWD je tako alternativa portalom mnenj, à la Trip advisor, kjer recenzije pišejo uporabniki, katerih kulinarične preference so vprašljive. Z Markom in Borutom točno veš, kaj dobiš: vrhunsko doživetje na sproščen način.
Duhovite in žmohtne besede nadgrajuje tudi privlačen in praktičen dizajn. Za oblikovanje knjige je poskrbel oblikovalec Darko Miladinović, senior dizajner s 25-letnimi izkušnjami. LWD je nekaj posebnega tudi glede vizualnega gradiva. Fotografije imajo namesto izčiščenih in razvrednotenih fotografij hrane, ki so preplavile splet, svojevrsten reporterski karakter. Zanje je poskrbel foto urednik časopisa Delo, Matej Družnik.
Distribucija knjige LWD je v prvi vrsti predvsem spletna in je na voljo za nakup na spletni strani www.ljubljanawelldone.com. Knjiga bo dosegljiva tudi v TICu (turistično informacijski center), ostalih prodajalnah namenjenim turistom, bencinskih servisih in knjigarnah. LWD bo na voljo tudi na spletnih knjigarnah Amazon in Google books ter v restavracijah, omenjenih v knjigi.
V priloženi galeriji si oglejte, kako smo se imeli na gurmanskem dogodku, ki ga bomo pomnili še dolgo.
V. J.
Foto: Marko Delbello Ocepek