Hrana, ki preprečuje sončne opekline in staranje kože

10. 6. 2020 // Wellness / Prehrana

Ali ste vedeli, da lahko z določenimi živili, ki vsebujejo posebne antioksidante, ki delujejo kot ščit za kožo, ko smo na prostem, resnično pripomoremu k odličnemu stanju naše kože? Pred poletjem obvezno spremenite svoj prehranjevalni režim in vanj vključite sledeča živila, ki preprečujejo sončne opekline in staranje kože, saj bo tako vaša koža mladostna, prožna in sijoča tudi po poletju. Seveda pa to ne pomeni, da lahko pozabite na nanašanje kreme za sončenje, ki je prva v boju proti posledicam izpostavljanja sončnim žarkom.

1. Paradižnik

Paradižnik je bogat tako z antioksidantom likopenom kot tudi z vitaminom C, zaradi česar je vrhunsko živilo, ki uspešno preprečuje sončne opekline. Paradižnik je bogat tudi z vodo, ki ohranja vašo kožo hidrirano in ima malo sladkorja, ki dejansko izčrpa kolagen v koži.

2. Jagode

Jagode so izjemen vir vitamina C, ki deluje kot naravna zaščita za sončenje in zmanjšuje nastanek gub. Dovolj je že, če zaužijemo eno skodelico jagod na dan.

3. Listnata zelena zelenjava

Listnata zelena zelenjava vsebuje vitamin A, ki kožo ščiti pred škodljivimi prostimi radikali. Prav tako lahko pomaga čistiti in hidrirati kožo od znotraj. Vitamin A pomaga ohranjati kožo elastično, zato koža z rednim uživanjem postane mehka in gladka.

4. Rdeče paprike

Ena rdeča paprika vsebuje več kot 333% vaših dnevnih potreb po vitaminu C! Ker je okusna, je popoln prigrizek za piknik ali plažo!

5. Robide

Robide vsebujejo več antioksidantov, znanih kot antocinanini in flavonoli, kot borovnice. Oba antioksidanta kožo ščitita pred negativnimi posledicami sončenja in zmanjšujeta arterijsko staranje. To ne vodi le do bolj gladke kože, ampak tudi do boljše kakovosti kože na splošno.

6. Zeleni čaj

Antioksidant v zelenem čaju, znan kot EGCG, preprečuje vse od kožnega raka do prehitrega staranja kože. Na dan popijte nekaj skodelic ledenega zelenega čaja z limono in zjutraj kavo zamenjajte za dišečo skodelico zelenega čaja z jasminom.

7. Losos

Losos je napolnjen z omega 3 maščobnimi kislinami, ki nadvse blagodejno delujejo na našo kožo. Ne le, da preprečujejo njeno staranje, ampak blažijo vnetja ter od znotraj vlažijo kožo. Če ste veganka, namesto lososa uživajte lanena in chia semena.

8. Brokoli

Brokoli je zelenjava z izjemno visoko vsebnostjo vitamina A in C. Brokoli je tudi vrhunsko zdravilo proti raku in je eno izmed najljubših živil vseh, ki želijo imeti lepo kožo ter zdravo telo. Uživate ga lahko tako surovega kot kuhanega in to čim pogosteje!

9. Avokado

Tudi Avokado vsebuje zdrave maščobe, ki so neverjetne za vašo kožo in telo. Avokado pomaga mehčati kožo in lase, poleti uničene od močnih sončnih žarkov. Privoščite si četrtino do polovico avokada na dan, še posebej, če se ne ukvarjate s kalorijami.

10. Temna čokolada

Temna čokolada vsebuje izjemno veliko antioksidantov, zaradi česar je neverjetna za zaščito kože pred soncem. Temna čokolada vsebuje tudi veliko cinka, kar lahko pomaga preprečiti nastanek starostnih aken.

V. J.

Foto: Instagram

1.jpg@BEAUTYFULMAG