Zlata Zavašnik in Maja Štamol na modnem spektaklu v Milanu
Zlata Zavašnik z blagovno znamko Sens in Maja Štamol sta se predstavili na modnem spektaklu na EXPO 2015 v Milanu. Tam sta mnogim od več kot 200.000 obiskovalcev predstavili zadnje trende moške in ženske večerne in poročne mode.
Sensovi manekeni so nosili črne večerne in svilene modre poročne obleke s podaljšanim suknjičem. Pokazali so tudi poročni styling ob srajci z ruskim ovratnikom in brez kravate. Podjetje z 21 letno tradicijo ponuja izključno moško modo, ki z detajli izstopa prav tam, kjer je to nujno, da je drugačna, pa vendar uporabna. Več kot 100 različnih oblek in srajc imajo na voljo v trgovini, poleg tega pa ne prodajajo le najbolj zaželenih konfekcijskih številk. Suknjič z ruskim ovratnikom, ki je moden in trendovski, je v njihovi trgovini na voljo v vseh številkah za vse postave.
Zlata Zavašnik vse kose oblačil, ki so bili predstavljeni na modni reviji in jih najdemo v trgovini Sens, idejno zasnuje ali skicira sama. Na roko ali računalnik. Več kot 2000 realiziranih idej v 21-ih letih. Takih, ki so ostale le na papirju, je še mnogo, mnogo več. Z Majo Štamol rada sodeluje, njuno poznanstvo pa sega že 10 let nazaj in se poslovno večkrat prepleta. »Maja je v naši Sens trgovini tudi razstavljala in prodajala svoje izdelke na svojem začetku. Že takrat sem vedela, da bo najino sodelovanje dolgotrajno in predvsem uspešno,« pove Zlata Zavašnik.
PR